Naručite dostavu
Kako mogu pratiti isporuku svoje narudžbe?
Status svoje narudžbe možete pratiti pomoću broja za praćenje na web stranici GLS. Broj za praćenje šaljemo na adresu e-pošte koju ste naveli tijekom postupka narudžbe. Ako ne vidite naše poruke, provjerite mapu neželjene pošte ili nam slobodno pošaljite e-poruku na [email protected].
Moja narudžba još nije isporučena, što da radim?
Nakon slanja narudžbe na našoj web stranici, obično u roku od 2-3 dana, vaša se narudžba obrađuje i šalje na isporuku.
Zatim ćete primiti e-poruku s brojem za praćenje, što vam omogućuje praćenje statusa vaše narudžbe na GLS web stranica. Uzmite u obzir procijenjeno vrijeme isporuke koje je dostavio prijevoznik, a koje se obično kreće od 2 do 5 radnih dana.
Ako smo prekoračili vrijeme obrade i isporuke za vašu narudžbu, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas na [email protected].
Zatim ćete primiti e-poruku s brojem za praćenje, što vam omogućuje praćenje statusa vaše narudžbe na GLS web stranica. Uzmite u obzir procijenjeno vrijeme isporuke koje je dostavio prijevoznik, a koje se obično kreće od 2 do 5 radnih dana.
Ako smo prekoračili vrijeme obrade i isporuke za vašu narudžbu, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas na [email protected].
Ne živim u Hrvatska, mogu li ipak naručiti?
Da, dostavljamo u sve zemlje svijeta. Možete zatražiti dostavu u bilo koju zemlju.
Tko će dostaviti moju narudžbu?
U Hrvatska, naše pakete dostavlja GLS.
Koliko košta dostava za moju narudžbu?
Dostava u Hrvatska je besplatna za sve narudžbe. Iznimke uključuju teško dostupne regije Hrvatska.
Dostava u druge zemlje i teško dostupna područja naplaćuje se prema tarifi prijevoznika. Troškove dostave možete pronaći u svojoj košarici tijekom naplate.
Dostava u druge zemlje i teško dostupna područja naplaćuje se prema tarifi prijevoznika. Troškove dostave možete pronaći u svojoj košarici tijekom naplate.
Postoje li dodatne naknade za dostavu?
Ne, naša tvrtka pokriva carinu. Ako primite račun za carinu prilikom isporuke, kontaktirajte našu službu za korisnike kako bismo riješili problem.
Plaćanje narudžbe
Kako mogu platiti narudžbu?
Nudimo sljedeće načine plaćanja:
Kreditna kartica: Narudžbu možete sigurno platiti unosom podataka o kartici na web stranici Stripe sustava plaćanja.
PayPal: narudžbu možete jednostavno platiti putem sustava plaćanja PayPal izravno u košarici.
Kreditna kartica: Narudžbu možete sigurno platiti unosom podataka o kartici na web stranici Stripe sustava plaćanja.
PayPal: narudžbu možete jednostavno platiti putem sustava plaćanja PayPal izravno u košarici.
Jesu li plaćanja na web stranici sigurna?
Da, sve online transakcije provode se putem sigurne internetske veze i šifrirane su tijekom obrade. Ne pohranjujemo podatke o vašoj kartici radi dodatne sigurnosti. Za više informacija posjetite našu politiku privatnosti .
Gdje trebam unijeti promotivni kod?
Promo kod se unosi u košaricu na blagajni.
Mogu li koristiti više promotivnih kodova u svojoj narudžbi?
Ne, možete koristiti samo jedan promotivni kod na blagajni.
Može li se popust na promo kod kombinirati s popustima na web stranici?
Da, ako su promocije ili popusti trenutno dostupni na web stranici, oni se mogu koristiti zajedno s promotivnim kodom.
Povrat i zamjena
Politika povrata i zamjene
Naša pravila zamjene i povrata možete pronaći na ovoj stranici
Mogu li zamijeniti svoju narudžbu?
Svoju narudžbu možete zamijeniti ako primite neispravan ili oštećen artikl. U tom slučaju morate nam vratiti narudžbu. Besplatno ćemo vam izraditi i poslati nove tapete kako bismo zamijenili neispravne.
Napomena: Vrlo je važno pažljivo pregledati tapetu po primitku i prije lijepljenja jer nećemo moći zamijeniti tapetu koja je već nalijepljena na zid. Također, imajte na umu da imate 14 dana od datuma primitka vaše narudžbe da pokrenete povrat.
Napomena: Vrlo je važno pažljivo pregledati tapetu po primitku i prije lijepljenja jer nećemo moći zamijeniti tapetu koja je već nalijepljena na zid. Također, imajte na umu da imate 14 dana od datuma primitka vaše narudžbe da pokrenete povrat.
Dobio sam neispravan artikl. Što da napravim?
Ukoliko ste primili neispravan artikal, pravo na zamjenu ili povrat iste možete ostvariti u roku od 14 dana od primitka tapeta. Da biste započeli postupak, kontaktirajte nas putem e-pošte. Naš upravitelj će dati daljnje upute o tome kako postupiti u ovom slučaju.
Kako izvršiti povrat novca?
Povrat novca za narudžbu možete zatražiti u roku od 14 dana nakon primitka robe ako ste primili neispravan ili oštećen proizvod. Da biste to učinili, kontaktirajte nas putem e-pošte. Naš menadžer će vam objasniti kako postupiti u ovom slučaju.
Koji se proizvod smatra neispravnim?
Sljedeće se smatra neispravnim:
- tapete koje imaju različite boje na različitim pločicama;
- oštećene ili poderane tapete;
- primili ste nepotpunu narudžbu;
- dobili ste sliku koju niste naručili.
- tapete koje imaju različite boje na različitim pločicama;
- oštećene ili poderane tapete;
- primili ste nepotpunu narudžbu;
- dobili ste sliku koju niste naručili.
Problemi s naručivanjem
Nisam dobio potvrdu narudžbe. Što da napravim?
Ako niste primili potvrdu narudžbe, to može biti zbog tehničkog kvara. Pošaljite nam e-mail kako bismo od našeg upravitelja primili potvrdu vaše narudžbe.
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Možete promijeniti ili otkazati narudžbu prije nego što je poslana u ispis. To se obično događa nekoliko sati nakon postavljanja narudžbe na web stranici.{br}{br} Kontaktirajte našeg upravitelja e-pošte kako biste se raspitali o mogućnosti izmjene narudžbe. Obavijestite nas čim pronađete grešku u narudžbi.
Kako pratiti status svoje narudžbe?
O svim promjenama statusa narudžbe šaljemo obavijesti na e-mail adresu koju ste naveli prilikom naručivanja.{br}{br} Ako ne vidite e-poštu, provjerite mapu neželjene pošte. Osim toga, slobodno pošaljite e-poruku našem upravitelju sa svim pitanjima koja imate.