Naručite dostavu

Kako mogu pratiti isporuku svoje narudžbe?
Status svoje narudžbe možete pratiti pomoću broja za praćenje na web stranici GLS. Broj za praćenje šaljemo na adresu e-pošte koju ste naveli tijekom postupka narudžbe. Ako ne vidite naše poruke, provjerite mapu neželjene pošte ili nam slobodno pošaljite e-poruku na [email protected].
Moja narudžba još nije isporučena, što da radim?
Nakon slanja narudžbe na našoj web stranici, obično u roku od 2-3 dana, vaša se narudžba obrađuje i šalje na isporuku.

Zatim ćete primiti e-poruku koja sadrži broj za praćenje, što vam omogućuje praćenje statusa vaše narudžbe na FedEx web stranici. Uzmite u obzir procijenjeno vrijeme isporuke koje je dostavio prijevoznik, a koje se obično kreće od 2 do 5 radnih dana.

Ako smo prekoračili vrijeme obrade i isporuke vaše narudžbe, slobodno nas kontaktirajte na [email protected].
Ne živim u Hrvatska, mogu li ipak naručiti?
Da, dostavljamo u sve zemlje svijeta. Možete zatražiti dostavu u bilo koju zemlju.
Tko će dostaviti moju narudžbu?
U Hrvatska, naše pakete dostavlja GLS.
Koliko košta dostava za moju narudžbu?
Dostava u Hrvatska je besplatna za sve narudžbe. Iznimke uključuju teško dostupne regije Hrvatska.

Dostava u druge zemlje i teško dostupna područja naplaćuje se prema tarifi prijevoznika. Troškove dostave možete pronaći u svojoj košarici tijekom naplate.
Postoje li dodatne naknade za dostavu?
Ne, naša tvrtka pokriva carinu. Ako primite račun za carinu prilikom isporuke, kontaktirajte našu službu za korisnike kako bismo riješili problem.

Plaćanje narudžbe

Kako mogu platiti narudžbu?
Nudimo sljedeće načine plaćanja:

Kreditna kartica: Narudžbu možete sigurno platiti unosom podataka o kartici na web stranici Stripe sustava plaćanja.

PayPal: narudžbu možete jednostavno platiti putem sustava plaćanja PayPal izravno u košarici.
Jesu li plaćanja na web stranici sigurna?
Da, sve online transakcije provode se putem sigurne internetske veze i šifrirane su tijekom obrade. Ne pohranjujemo podatke o vašoj kartici radi dodatne sigurnosti. Za više informacija posjetite našu politiku privatnosti .
Gdje trebam unijeti promotivni kod?
Promo kod se unosi u košaricu na blagajni.
Kako mogu dobiti promotivni kod?
Promo kod možete dobiti pretplatom na newsletter na našoj web stranici. Često šaljemo tajne promotivne kodove za narudžbe pretplatnicima na našoj listi za slanje e-pošte.
Mogu li koristiti više promotivnih kodova u svojoj narudžbi?
Ne, možete koristiti samo jedan promotivni kod na blagajni.
Može li se popust na promo kod kombinirati s popustima na web stranici?
Da, ako su promocije ili popusti trenutno dostupni na web stranici, oni se mogu koristiti zajedno s promotivnim kodom.

Povrat i zamjena

Politika povrata i zamjene
Naša pravila zamjene i povrata možete pronaći na ovoj stranici
Mogu li zamijeniti svoju narudžbu?
Svoju narudžbu možete zamijeniti ako primite neispravan ili oštećen artikl. U tom slučaju morate nam vratiti narudžbu. Besplatno ćemo vam izraditi i poslati nove tapete kako bismo zamijenili neispravne.{br}{br} {b}Napomena:{/b} Vrlo je važno pažljivo pregledati tapetu po primitku i prije lijepljenja jer nećemo moći zamijeniti tapetu koja je već nalijepljena na zid. Također, imajte na umu da imate 14 dana od datuma primitka vaše narudžbe da pokrenete povrat.
Dobio sam neispravan artikl. Što da napravim?
Ukoliko ste primili neispravan artikal, pravo na zamjenu ili povrat iste možete ostvariti u roku od 14 dana od primitka tapeta. Da biste započeli postupak, kontaktirajte nas putem e-pošte. Naš upravitelj će dati daljnje upute o tome kako postupiti u ovom slučaju.
Kako izvršiti povrat novca?
Povrat novca za narudžbu možete zatražiti u roku od 14 dana nakon primitka robe ako ste primili neispravan ili oštećen proizvod. Da biste to učinili, kontaktirajte nas putem e-pošte. Naš menadžer će vam objasniti kako postupiti u ovom slučaju.
Koji se proizvod smatra neispravnim?
Sljedeće se smatra neispravnim:{br} - tapete koje imaju različite boje na različitim pločicama;{br} - oštećene ili poderane tapete;{br} - primili ste nepotpunu narudžbu;{br} - dobili ste sliku koju niste naručili.

Problemi s naručivanjem

Nisam dobio potvrdu narudžbe. Što da napravim?
Ako niste primili potvrdu narudžbe, to može biti zbog tehničkog kvara. Pošaljite nam e-mail kako bismo od našeg upravitelja primili potvrdu vaše narudžbe.
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Možete promijeniti ili otkazati narudžbu prije nego što je poslana u ispis. To se obično događa nekoliko sati nakon postavljanja narudžbe na web stranici.{br}{br} Kontaktirajte našeg upravitelja e-pošte kako biste se raspitali o mogućnosti izmjene narudžbe. Obavijestite nas čim pronađete grešku u narudžbi.
Kako pratiti status svoje narudžbe?
O svim promjenama statusa narudžbe šaljemo obavijesti na e-mail adresu koju ste naveli prilikom naručivanja.{br}{br} Ako ne vidite e-poštu, provjerite mapu neželjene pošte. Osim toga, slobodno pošaljite e-poruku našem upravitelju sa svim pitanjima koja imate.

Pitanja o slikama

Kako bi trebala izgledati fotografija za printanje?
Što je bolja fotografija, to je ispis svjetliji i bolji. Ukoliko je fotografija premala, obavijestit ćemo vas o tome
Želim naručiti platno bez okvira. Je li moguće?
Da, na Vaš zahtjev možemo izraditi platno bez okvira. U napomenama narudžbe navedite "Ne trebam okvir" ili se obratite našem upravitelju.
Hoće li slika imati okvir?
Prodajemo slike na nosilima - to je drveni okvir na koji je napeto platno. Ovu sliku nije potrebno uokviriti; možete ga objesiti izravno na zid.
Mogu li naručiti okvir za sliku?
Ne prodajemo okvire za slike
Kako će izgledati strane slike?
Za rastezanje platna na nosačima bez oštećenja slike koristimo zrcaljenu sliku.
Kako objesiti sliku na zid?
Sliku možete objesiti na vijke. Da bismo to učinili, uključujemo učvršćenja s našim slikama, što će olakšati vješanje slike.
Na kojem materijalu tiskate slike?
Dostupne su dvije vrste materijala za narudžbu: Economic Canvas - gust i izdržljiv materijal za digitalni tisak, identičan slikarskom platnu, vodootporna površina, realna reprodukcija detalja, srednje zrnati materijal. Premium Canvas - tekstura podsjeća na slikarsko platno (isprepletene male niti). Mekana, detaljna reprodukcija slike na mat površini.
Što je Economic Canvas?
To je jeftinija verzija platna. Izdržljiviji je i otporniji na vlagu, ali njegova površina nema tako izraženu teksturu kao Premium Canvas
Što je Premium Canvas?
Fino tkanje niti na ovom platnu podsjeća na površinu platna profesionalnih umjetnika.
Što je Premium ispis?
Za Premium ispis koristimo skuplje tinte koje imaju dublje nijanse i otpornije su na blijeđenje.
Hoće li slika s vremenom izblijediti?
Ne preporučujemo postavljanje slike izravno na sunčevu svjetlost ili u vlažnu prostoriju. To može s vremenom smanjiti svjetlinu slike.
Što je lakiranje?
Lakiranjem se stvara dodatni zaštitni sloj na platnu. Slika će biti otpornija na manja oštećenja, a za osvježenje lakirane slike možete je obrisati mekom, blago vlažnom krpom.
Mogu li staviti tekst na sliku?
Da, u kreatoru slika svojoj fotografiji možete dodati bilo koji tekst.
Može li se slika prati?
Slika se može nježno obrisati suhom mekom krpom ili spužvom; nije preporučljivo koristiti mokre proizvode. Upotreba vlažne spužve dopuštena je samo ako je slika lakirana.
Površina slike je mat?
Dodatni sloj laka daje nježan satenski završetak
Koji su zahtjevi datoteke za ispis?
Najbolja opcija je fotografija snimljena fotoaparatom ili telefonom. Veličina datoteke od 1 do 32 MB. Najmanje jedna strana slike mora imati najmanje 1700 piksela.
Kako će moja narudžba biti pakirana?
Svaka slika je umotana u streč foliju i pakirana u transportnu kutiju. Postoji i mogućnost narudžbe poklon pakiranja za sliku.
Kolika je širina šipke za nosila?
Širina nosača = 2 cm